Schademelding
Voor het melden van een schade kunt u contact opnemen met uw bemiddelaar.
Klik hier om uw bemiddelaar op te zoeken.
Mocht u zich rechtstreeks tot ons willen melden dan kan dit via +31(0)88-77 444 11 of per email op schade@assicuro-assuradeuren.nl.
Heeft u ruitschade? Neem dan contact op met uw dealer of ruitspecialist zoals Carglass of Autotaalglas. Zij nemen dan contact met ons op voor de verdere afhandeling.
Voor autoschades kunt u in noodgevallen telefonisch contact opnemen met onze alarmcentrale op +31(0)88 77 444 22.
Voor het downloaden van het schadeformulier (auto) klik hier.
Denkt u bij de aanmelding van de schade aan het toevoegen van bewijsstukken? Hierbij kunt u denken aan:
- Schadeformulier
- Proces verbaal
- Herstelofferte
- Aankoopnota’s
- Foto’s
Ontvangstbevestiging en schadebehandeling
Na de ontvangst van de schademelding zullen wij binnen 1 werkdag een behandelingsbevestiging sturen. In veel gevallen schakelen wij een onafhankelijke expertisebureau in om de schade vast te stellen. Mocht u het niet eens zijn met de vaststelling van deze expert dan kunt u zelf ook een expert inschakelen.
Schadevergoeding
Na de ontvangst van alle schadestukken zullen wij de dekking beoordelen. Wij beoordelen de dekking na de ontvangst van de schadestukken binnen 2 werkdagen. Als blijkt dat u recht heeft op een schadevergoeding ontvangst u die zo snel mogelijk.